donderdag 21 maart 2013

doin some backflips...

Dinsdag
Kleuters tijdens hun vrije uurtje
Dinsdag kleuterdag! De dag begint met 80 hyperactieve kleuters die je niet in bedwang kan houden. Ze snappen niets van de spelletjes die we uitlegden waardoor we het na 5 minuten al opgaven en de kinderen vrij lieten spelen. Volgens mij ga ik de volgende lessen ze gewoon laten rondlopen, dat is leuker en makkelijker voor iedereen. De andere twee lessen waren met het 3e en het 5e. De lesdag afsluiten met het 5e was geweldig, tijdens de drinkpauze begonnen ze allemaal kunstjes te doen! De ene  deed backflips, de andere radslagen en nog anderen geslaagde koprollen. 
Doing backflips! :)


'S avonds zijn we naar de cinema geweest met Jan, een stagiair hier. We zijn "Oz the great and powerful" gaan zien, met James Franco en Mila Kunis. Een zeer heel grappige en leuke film met mooie 3D-effecten. Ik gooi er even de trailer bij voor jullie.





Woensdag
Etentje met de organisatie

Een rustdag! Het regent, waardoor het niet mogelijk is om de sportlessen te verzorgen. Van de directie mocht daarom thuisblijven. Veel heb ik niet gedaan omdat het natuurlijk regende. Ik ben mijn bankkaart terug gaan halen en heb een wandeling gemaakt door het stadscentrum. Terug thuis probeerde ik al een filmpje te maken van alles wat ik hier gedaan heb, maar dit was moeilijker dan verwacht waardoor ik het al snel opgaf. 'S avonds ben ik gaan eten aan de waterkant met de organisatie, lekkere lokale specialiteiten zoals bami en gebakken banaan (en uiteraard kip).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten