vrijdag 22 maart 2013

Some HOT dayzz!

Donderdag
Juf Madelon tijdens haar laatste gymles.
Alweer de laatste lesdag van de week en de allerlaatste voor mijn collega Madelon. Zij vertrekt binnen een tiental dagen al terug naar huis, ik zal volgende week waarschijnlijk de laatste lessen voor de paasvakantie alleen moeten geven. Vandaag zijn er ook maar 2 lessen, het 1e & 4e leerjaar. Het eerste leerjaar verliep vlotter dan voordien, de lessen gaan steeds beter naarmate je ze beter leert kennen. De lessen met het vierde leerjaar waren een beetje raar, 14 van de 35 kinderen hadden hun gymkledij niet mee en moesten in de klas blijven. Lesgeven aan een 20-tal kinderen is toch heel wat anders, we hebben eerst wat opwarmingsspelletjes gedaan en daarna mochten ze kiezen tussen voetbal en kringspelen. Ik deed mee met voetbal. Het was ook één van de warmste dagen tot nu sinds ik hier ben. Terwijl het in België de koudste dagen in bijna 100 jaar zijn zit ik hier in een broeierige hitte van meer dan 35° graden! Na de les was ik kapot en ben ik eerst nog wat gaan uitpuffen alvorens terug naar huis te fietsen. Op de fiets hadden we even last van de wisselende weersomstandigheden hier, 5 minuten gietende regen om dan weer verder te fietsen in een brandende zon... Een rustige namiddag in het zonnetje en 's avonds lekkere macaroni met kaas en hesp (uiteraard).

Vrijdag
Total chillday! Wat uitslapen en "Horrible bosses" zien op de computer, wat genieten van de zon met een drankje aan de waterkant en wat shoppen voor kleren voor het festival van volgende week. Vandaag geen fotokes, de camera laat ik thuis :).

ciao!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten