zondag 17 maart 2013

Ready for the weekend!

Vrijdag
't Vat
Weer kunnen  genieten van een dagje rust, de zon kwam er niet echt door maar de hoge temperatuur was er zeker nog wel. Een boekje lezen en wat rusten was de boodschap! 's avonds zijn we gaan eten in de Zus&Zo, een leuk restaurantje net voorbij het onafhankelijkheidsplein. We hadden er afgesproken met andere vrijwilligers en stagiaires, het was een heel gezellig avondje en ik heb eindelijk nog een lekkere gezonde groetjes kunnen eten. Na het etentje zijn we naar 't Vat gegaan, een leuke salsabar bij de waterkant. Er hangt een heel gezellige sfeer met de tafels langs de dansvloer. 


Club Touché
We zijn maar een halfuurtje gebleven omdat we nog naar club in het centrum wilden gaan. Hier in Suriname kan je best de taxi nemen, want als het donker wordt is het niet altijd even veilig op de straat.De taxi bracht ons naar Club Touché, een zeer moderne club. De meisjes mochten gratis binnen maar de jongens moesten wel 20 SRD (€5) betalen. Wat me opvalt is dat de rum hier goedkoper is dan het bier, dat is blijkbaar overal in Suriname zo. We hebben er een leuke avond van gemaakt en gingen rond 4u terug naar huis.

Zaterdag
De zon komt erdoor! Op naar het zwembad! Een leuke namiddag met de huisgenotes en nog andere vrijwilligers en stagiairs bij één van de lokale zwembaden. Ik heb wat foto's getrokken met mijn GoPro, waar je duidelijk op kan zien dat het water niet zo helder is :). Het kind dat weer in je naar boven komt als je weer kopje onder begint de duwen, nostalgie! Na een ontspannende namiddag aan het zwembad gingen we naar het huisje van andere stagiairs om daar lekkere hamburgers te eten en wat spelletjes te spelen. We hebben "time's up!" gespeeld, een leuk spel maar ik heb geen zin om uit te leggen hoe het helemaal gaat want ik ben het ondertussen alweer vergeten.
Testing the GoPro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten